Sláinte mhath - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Rowena - WaarBenJij.nu Sláinte mhath - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Rowena - WaarBenJij.nu

Sláinte mhath

Door: Rowena K

Blijf op de hoogte en volg Rowena

14 Januari 2017 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Vrijdag de dertiende is bijgeloof maar gisteravond liep niet volgens plan, helemaal niet. Toch belandden wij midden in de nacht bij ons hotel en waren wij blij verrast met onze ruime kamer. Papa met zijn tweepersoonsbed en ik met mijn knusse eenpersoons. Ik viel uiteindelijk in slaap met nummers die door mijn hoofd dwaalden, Vlucht nummers, creditcard nummers, taxi nummers, huisnummers etc etc, ik stuurde een gebedje de kosmos in dat de dag erna voorspoediger zou verlopen.
Vrij vroeg stonden we op en het was zowaar zonnig en mooi weer in het alsnog een beetje koude Schotland. Met een big smile liepen we richting Leith Walk en naar de Wetherspoons voor ontbijt. Papa heeft Trainspotting nooit gezien dus hij miste al mijn referenties. Vaders kwam langzaam op gang maar ik ben trots op hem dat hij overal mee naartoe is gesjouwd. Leith, Waverley station, Flesh market close, Royal Mile, Edinburgh Castle en eromheen naar Dean village, Princes Street, National gallery, Grassmarket, The last drop, Greyfriars Bobby en begraafplaats, Scotch Whisky experience, Whiski bar, Jolly judge en St Giles cathedral. Ik heb ontzettend genoten van vandaag en van het laten zien van deze mooie stad aan mijn vader. Hij heeft zelfs haggis gegeten! (ik had natuurlijk niet verteld wat het was)
Onze whisky rondreis is vandaag echt goed begonnen, hopelijk wordt morgen net zo'n mooie dag.

• 15 Januari 2017 - 08:26

Akkie Jorna:

Geweldig ,door jou manier van schrijven ,lieve Rowena ,zijn wij ook een beetje meeop reis ,
    Zie het voor mij, hoe jullie samen genieten , vooral van de whisky (hiehiehie)
    Pas je wel goed op papa Peter , hij geeft nml nooit op ,maarhij miet wel een beetje op
    Hem zelf passen ,doe dat dus ook maar een beetje. Verheug me op het vervolg
    Dikke. Dikke knuffel

• 15 Januari 2017 - 09:15

Jeannette:

Het is weer genieten van je verhaal en foto's.

• 15 Januari 2017 - 12:55

Joke Busstra Jorna:

Het is gelukkig goed yafgelopen en dat je zo laat nog in het hotel kon komen liefs van ons fijne reis ik geniet mee.